نوشته شده توسط : الکس

مقایسه دستگاه لیزر دایود با دیگر دستگاه‌های مشابه

از لحاظ روش کار و نحوه استفاده و نحوه خرید و فروش دستگاه لیزر دایود را با دیگر دستگاه‌های لیزر مانند الکساندرایت یا ان دی یاگ مقایسه کرد که از جمله می‌توان به قدرت حذف مو، عوارض ایجاد کننده و مدت پاک بودن پوست اشاره کرد. در تحقیقاتی که در موسسه‌های مختلف در جهان انجام شد مشخص گردید که استفاده از دستگاه لیزر دایود برای انواع پوست‌ها کارآیی خواهد داشت و این بدین معناست که دیگر نیازی به استفاده از روش‌های دیگر برای حذف موهای زائد نیست. گفتنی است که دستگاه‌های ان دی یاگ و الکساندرایت به خوبی نتوانستند برای پوست‌های مختلف کارآیی درستی از خود نشان دهند.

همچنین در دیگر تحقیقات معین شد که استفاده از لیزر دایود درد بیشتری نسبت به دو نوع دیگر بر بدن وارد می‌کند، البته ناگفته نماند که این درد شدت زیادی نداشته و صرفاً فقط از دو نوع عنوان شده بیشتر بوده است. همچنین در خصوص عوارض به جا مانده از سه دستگاه‌ لیزر دایود، الکساندرایت و ان دی یاگ؛ باید گفت که تقریباً عوارض ایجاد شده مشابه به هم بوده است و هیچ یک از این سه دستگاه عملکرد بدتری نسبت به دیگری نداشته است. هر چند در خصوص عوارض ایجاد شده توسط لیزر دایود، گزارش‌های کمتری ارسال شده است.

مدت ماندگاری نیز در دستگاه دایود بیش از 6 ماه تخمین زده شد، این در حالی است که در دو دستگاه دیگر حداکثر بعد از 3 تا 4 ماه باید دوباره از دستگاه لیزر جهت رفع موهای زائد استفاده شود. به طور کلی با توجه به شواهد می‌توان گفت که از هر لحاظ دستگاه لیزر دایود برتری محسوسی نسبت به دیگر دستگاه‌های لیزر داشته است و همین امر به دلیل محکمی برای خرید دستگاه لیزر دایود الکس تبدیل شده است.

محدودیت‌های استفاده از لیزر دایود

شاید این سوال برایتان پیش آمده باشد که آیا همه‌ی افراد می‌توانند از لیزر دایود برای پاک‌سازی پوست استفاده کنند یا خیر. در پاسخ به این دغدغه؛ باید عرض کنیم به دلیل فناوری‌های خوبی که در این دستگاه وجود دارد، حتی از سن 7 سال نیز می‌توان از این لیزر مو استفاده کرد. فقط افرادی که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم حق استفاده از دستگاه لیزر مو را ندارند:

– خانم‌های باردار یا شیرده. اگر چه امروزه این دسته از خانم‌ها نیز به لیزر مو می‌پردازند اما توصیه می‌کنیم که حدالامکان این کار را انجام ندهند.

– افرادی که از بیماری‌های خاصی رنج می‌برند که ممکن است لیزر پوست حالشان را وخیم کند نیز نباید با چنین دستگاه‌هایی کار کنند.

– افرادی که حساسیت پوستی دارند نیز بهتر است قبل از انجام دادن هر کاری با دکتر پوست و مو مشورت کنند. در صورت استفاده بدون در نظر گرفتن موارد مراقبتی ممکن است عوارض سختی در انتظار این افراد باشد.



:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : 25 / 10 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الکس

بهترین روش های افزایش فالوور اینستاگرام


کسب‌وکار در اینترنت و فضای مجازی یکی از مواردی است که این روزها به‌صورت گسترده انجام می‌شود و تمام برندها و شرکت‌ها از آن استفاده می‌کنند تا محصولات خود را به‌صورت آنی و آسان به فروش برسانند. این فروش زمانی می‌تواند بالا و سودآور باشد که تعداد فالوورهای شما بالا باشد پس در زیر به روش‌های اصولی افزایش فالوور اینستاگرام و خرید فالوور اینستاگرام اشاره خواهیم کرد.

با کاملترین آموزش افزایش فالوور اینستاگرام همراه ما باشید و کسب و کار خود را ارتقا دهید

 

پروفایل تان را جذاب کنید


چیزی که اهمیت پروفایل اینستاگرام دو چندان می‌کند شباهت آن به ویترین یک مغازه است که برای جذب مشتری بسیار تاثیر گذار خواهد بود. فرض کنید شما قصد دارید لباس بخرید و وارد یک پاساژ می‌شوید.

اولین چیزی که نظر شمارا جلب می‌کند ویترین مغازه است، که شما را به ورود به مغازه و خرید دعوت می‌کند. حل فکر کنید این مغازه‌ها فاقد یک ویترین جذاب و شیک باشند! چه اتفاقی می‌افتد؟

به دلیل تصویر محور بودن اینستاگرام این تصاویر هستند که حرف اول آخر را در آن می‌زنند پس باید از تصاویر باکیفیت و جذاب برای پروفایل خود استفاده کنید تا نظر کاربران را به خود جلب کنید و آنها را جزو فالوور های خود قرار دهید.

از تصاویر بسیار جذاب و خلاقانه استفاده کنید و سعی کنید این تصاویر اختصاصی باشند تا یک وجه خاص را کسب‌وکار شما ببخشد. ظاهر همیشه جذب‌کننده است پس شما نیز با استفاده از یک پروفایل اختصاصی و زیبا پیج خود را زیبا کنید.

از هشتگ ها استفاده کنید

هشتگ ها یکی از قابلیت‌های مفیدی هستند که برای جذب فالوور اینستاگرام و تمامی شبکه‌های مجازی تاثیرگذار هستند و در صورت استفاده از آنها می‌توانید کسب‌وکار خود را با رشد مناسب همراه کنید.

یکی از قابلیت‌های اینستاگرام این است که کاربران می‌توانند هشتگ های موردنظر را نیز فالو کنند که نشان‌دهنده اهمیت وجود هشتگ در پست‌ها را نشان می‌دهد. پس هنگام منتشر کردن پست‌های اینستاگرام حتماً از هشتگ ها برای افزایش فالوور استفاده کنید تا شاهد معجزه این قابلیت باشید.

برای اینکه استفاده از هشتگ ها برای شما راحت باشد از قبل لیستی از هشتگ های محبوب مربوط به کسب‌وکار خود را تهیه کنید و در پست‌های خود استفاده کنید.

با کاملترین آموزش افزایش فالوور اینستاگرام همراه ما باشید و کسب و کار خود را ارتقا دهید

 

با پیج های هم حوزه خود در تعامل باشید

از انجام دادن تعامل با پیج هایی که در حوزه کسب‌وکار شما فعالیت می‌کنند غافل نشوید چون این نوع همکاری برای شما بسیار سودمند خواهد بود. هنگام فعالیت در حوزه کسب‌وکار خود می‌توانید این‌گونه صفحات را پیدا کنید و با آنها تعاملات و ارتباط سودمندی را برقرار کنید و شاهد پیشرفت کاری خود باشید.

پیج هایی را که ماهیت کسب‌وکاری آنها شباهت زیادی با شما دارند را دنبال کنید و با ارسال پیام به آنها سعی کنید تبادل اطلاعات انجام دهید. این کار باعث می‌شود تا تعداد فالوور های هدفمند اینستاگرام شما افزایش پیدا کند.

مسابقات اینستاگرامی راه اندازی کنید

زمانی که یکی از پیج های اینستاگرام مسابقات اینستاگرامی برگزار می‌کند معمولاً افراد زیادی در این مسابقات شرکت می‌کنند و برای اینکه همیشه در این مسابقات شرکت کنند پیج مورد نظر را فالو می‌کنند. پیج های زیادی برای افزایش فالوور این نوع مسابقات را برگزار می‌کنند که بازخورد خوبی را نیز در بر دارد.

اگر قصد دارید مسابقات اینستاگرامی را برگزار کنید حتماً در آنها خلاقیت به خرج دهید و از جوایزی استفاده کنید که کاربران را ترغیب کنید تا در تمامی مسابقات شما شرکت کنند.

از وب سایت تان برای افزایش فالوور اینستاگرام استفاده کنید

وجود یک وب‌سایت برای افزایش فالوور های اینستاگرام بسیار سودمند خواهد بود و می‌توانید کاربران وب سایت خود را به پیج اینستاگرامتان راهنمایی کنید تا آن را نیز دنبال کنند. برای اینکه بتوانید کاربران خود را ترغیب کنید تا پیج اینستاگرام را فالو کنند در پایان مطالب خود بنر اینستاگرام را قرار دهید و به این صورت شانس جذب فالوور را افزایش می‌دهید.

داشتن وب‌سایت این شانس را برای شما ایجاد می‌کند تا میزان ورود کاربر جدید را به کمک گوگل افزایش دهید و با کمک بنر اینستاگرامی که در پست‌های خود قرار دادید آنها را به پیج خود هدایت می‌کنید.

از ربات اینستاگرام استفاده کنید

استفاده کردن و به‌کارگیری ربات‌های اینستاگرام جهت افزایش فالوور اینستاگرام یکی دیگر از روش‌های مرسوم جذب فالوور است. وب‌سایت‌های زیادی هستند که با ارائه ربات‌های اینستاگرام تحت وب، ابزاری مناسب را برای تعامل با کاربران ایجاد می‌کنند. همین تعامل در پیج باعث می‌شود تا علاقه‌مندان به کسب‌وکار شما دسترسی راحت‌تری به شما داشته باشند و بالطبع اینکار افزایش فالوور را برای شما در پی دارد.



:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : 14 / 10 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الکس

راهنمای بهترین برند برای خرید تلویزیون

امروزه خرید تلویزیون به دلیل وارد شدن برندهای جدید در بازار، افراد را سردرگم کرده و خرید تلویزیون با قیمت ارزان، جزو دغدغه افرادی است که دنبال انتخاب بهترین برند تلویزیون هستند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو، در اینجا قصد داریم شما را با بهترین تلویزیون بازار آشنا کنیم تا با دید بازتر و مطمئن‌تری خرید خود را انجام دهید.

یکی از مهم‌ترین سوالات حین خرید تلویزیون، قیمت تلویزیون است. پارامترهای زیادی روی قیمت تلویزیون ال ای دی تاثیرگذار است که باید حین خرید، آنها را در نظر داشته باشید:

 

بهترین برند تلویزیون کدام است؟

تلویزیون جزو کالاهایی است که تقریبا در همه فضاهای مسکونی و بیشتر فضاهای اداری و تجاری وجود دارد و افراد از طریق آن می‌توانند با سرعت بیشتر از دنیای اطراف خود خبر داشته باشند.

شرکت‌های زیادی در حال حاضر مشغول تولید تلویزیون هستند که از میان آنها سه کمپانی ال‌جی، سونی و سامسونگ توانسته‌اند بیشترین فروش تلویزیون در بازار را به خود اختصاص دهند و رضایت بیشتری از مردم را به دست بیاورند.

قیمت تلویزیون سونی نسبت به تلویزیون ال‌جی و تلویزیون سامسونگ بالاتر است چون از بدنه محکم‌تری ساخته‌ شده‌اند و طول عمر بیشتری دارند. البته این را فراموش نکنید که تلویزیون‌های دیگری نیز در بازار وجود دارند که نقاط قوت و طرفداران زیادی دارند از جمله تلویزیون پاناسونیک، تلویزیون شارپ، تلویزیون فیلیپس، تلویزیون توشیبا و تلویزیون‌هایسنس اما به‌ هر حال سه برند سونی، ال‌جی و سامسونگ حرف اول را در بازار می‌زنند.

قیمت تلویزیون ال‌جی در مقایسه با قیمت تلویزیون سامسونگ یکم بالاتر است اما در کل قیمت این دو برند نسبت به سونی مناسب‌تر است و به همین دلیل افراد بیشتری به سمت خرید تلویزیون ال‌جی و سامسونگ روی آورده‌اند.

 

تلویزیون ۴K بخریم یا Full HD؟

کیفیت تصویر تلویزیون یکی دیگر از مهم‌ترین پارامترها برای خرید ال ای دی می‌باشد که روی قیمت ال ای دی تاثیر مستقیم دارد. هر چقدر کیفیت تصویر بالاتر باشد، قیمت آن نیز بالاتر می‌رود.

قیمت تلویزیون ۸k از قیمت تلویزیون ۴k فورکی بالاتر و قیمت تلویزیون فورکی ۴k از قیمت تلویزیون Full HD فول اچ دی بالاتر است. قیمت تلویزیون HD اچ دی نیز به دلیل پایین بودن کیفیت تصویر، از همه مدل‌های دیگر پایین‌تر است.

 

خرید تلویزیون اسمارت (هوشمند) چه مزایایی دارد؟

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، انتظارات مردم بالاتر رفته و دوست دارند در مدت زمان کمتری بتوانند کارهایشان را به‌سادگی انجام دهند. تلویزیون‌های اسمارت یا هوشمند تلویزیون‌هایی هستند که مانند یک گوشی موبایل می‌توانید کارهای وبگردی، حسابداری، بازی و مدیریت وسایل هوشمند منزلتان را با آن انجام دهید.

 

تلویزیون LED بهتر است یا تلویزیون OLED؟ تلویزیون QLED چطور؟

تلویزیون‌ها از لحاظ تکنولوژی‌ که در ساخت آنها استفاده‌ شده به تلویزیون‌های LCD، تلویزیون‌های LED، تلویزیون‌های OLED و تلویزیون‌های QLED تقسیم می‌شوند. تلویزیون OLED ال‌جی و سونی و تلویزیون سامسونگ QLED جزو بهترین تلویزیون‌های بازار هستند.

قیمت تلویزیون QLED سامسونگ در مقایسه باقیمت تلویزیون LED سامسونگ بالاتر است چون از پردازشگر خیلی قوی‌تری در آن استفاده‌ شده و کیفیت تصویر خیلی بالاتری دارد.

قیمت تلویزیون OLED ال‌جی و سونی هم نسبت به تلویزیون‌های LED بالاتر است چون این تلویزیون‌ها کیفیت تصویر بالاتر و امکانات بیشتری دارند و شرکت‌های سازنده ظرافت خیلی بیشتری را در ساخت آنها به کار می‌برند.

 

نتیجه‌گیری

برای خرید تلویزیون باید برند، ابعاد، کیفیت تصویر، سیستم‌عامل، توان خروجی صدا، منحنی یا صفحه تخت بودن تلویزیون و پارامترهای ریز دیگری را در نظر داشته باشید.

فروشگاه دبی کوچولو نزدیک به یک دهه است که به‌صورت تخصصی بهترین و جدیدترین تلویزیون‌های موجود در بازار را تجزیه‌ و تحلیل می‌کند تا مردم را در خرید تلویزیون راهنمایی کند.

اگر شما هم برای خرید تلویزیون نیاز به مشاوره رایگان دارید می‌توانید اسم دبی کوچولو را در گوگل سرچ کنید تا وارد فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو شوید و از خدمات رایگان این تیم حرفه‌ای استفاده کنید.



:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 6 / 10 / 1399 | نظرات ()